APRILIA DORSODURO 750 ABS WHITE

Ak chcete vyniknúť

Dorsoduro 750 ABS bolo vyvinuté v spolupráci s Aprilia Racing. Bolo navrhnuté za použitia najlepších vlastností športových motocyklov a supermotardov a podarilo sa tak vytvoriť motocykel, ktorí v sebe spája výkon, technológie a zábavu.

Viac detailov


9 999,00 € s DPH

Dostupnosť: dodanie na dotaz

1 kus na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

Sila, ľahkosť a obratnosť, ako aj citlivosť a presnosť riadenia sú hlavnými charakteristikami tohto motocykla. Aprilia Dorsoduro 750 ABS pozostáva z komponentov a technických riešení najvyššej kvality, ktoré prispievajú k jedinečnosti tohto projektu. K dispozícii je aj verzia s výkonom 35kW.

MOTOR:
DVA UNIKÁTNE VALCE

Charakteristika motora Aprilia 750 90° V-twin ho posúva na najvyššie priečky a to nie len v porovnaní s motormi o rovnakom objeme. Extrémna mechanická prepracovanosť, ale aj pokročilý elektornický manažment so špeciálne vyvinutým mapovaním motora, zdôrazňujú ohnivý charakter motora o objeme 750 ccm (92 x 56,4 mm / vŕtanie x zdvih). Vďaka použitým technológiám má Aprilia V-twin 92 koní pri 8.750 ot/min a maximálny krútiaci moment 82 Nm pri 4.500 ot/min. To sú hodnoty, ktoré robia z Dorsoduro 750 priameho konkurenta aj motocyklom s vyššou kubatúrou.

ELEKTRONIKA:
NAJLEPŠIA VO SVOJEJ TRIEDE

Aprilia bola prvým výrobcom motocyklov, ktorý veril možnostiam využitia elektronického "plynu" Ride-by-Wire a prvý krát tento systém použila v roku 2007 v sériovo vyrábaných motocykloch. Po dosiahnutí jedinečnej úrovne spoľahlivosti a prepracovanosti bol systém zaradení do sériovej výroby a je dostupný v celom sortimente dnes ponúkaných motocyklov: od jednoduchého a všestranného motocykla Shiver 750 až po neprekonateľnú RSV4. Aj Dorsoduro 750 používa túto technológiu, ktorá poskytuje celý rad výhod: lineárny výstup pri každej rýchlosti, optimálny pomer medzi spotrebou a emisiami, ako aj väčšiu odolnosť súčiastok motora a tým pádom aj vyššiu spoľahlivosť. Najnovšia generácia elektronického systému riadenia motora riadi všetky parametre motora: informácie z motora sú prenášané pomocou linky CAN do prístojového panelu, ktorý slúži ako diagnostický terminál. CAN používa len dva vodiče pre prenos dát, čo výrazne zjednodušuje elektronický systém a prispieva k zníženiu hmotnosti motocykla.

TRI MAPY:
TRI CHARAKTERISTIKY NA DOSAH RUKY

Ďalšou výhodou použitia systému Ride-by-Wire, je možnosť použitia palivových máp ktoré je možné si zvoliť priamo na riadidlách. Dorsoduro 750 má k dispozícii 3 rôzne mapy:

  • SPORT: priama a okamžitá reakcia na plyn, pre viac vzrušujúcešiu jazdu
  • TOURING: plynulejšia odozva motora, ideálne nastavenie pre jazdu v meste
  • RAIN: odporúčané použitie pri zlej priľnavosti a mokrej vozovke

TLMIČE
ABSOLÚTNA ÚČINNOSŤ

Optimálne nastavenie tlmičov bolo vždy pýchou dizajnérov a testovacích tímov Aprilie. 43 mm USD predná vidlica s chráničom klzáku má nastaviteľné predpätie pružiny a výškovo nastaviteľnú hydraulickú brzdu. Zadný tlmič má nastaviteľné predpätie pružiny a hydraulického odskoku. Zdvih predného a zadného kolesa je 160 mm, čo je v súlade s filozofiou superšportových motockylov (účinné a kontrolovateľné tlmiče s dlhým zdvihom). Oba strmene riadenia sú kované, horný je aj eloxovaný, čo len demonštruje vynikajúcu úroveň výroby Dorsoduro.

BRZDY
PRETEKÁRSKA TECHNOLÓGIA

4-piestikové radiálne strmene predného brzdového systému, predstavujú to najmodernejšie čo je v dnešnej dobe dostupné v danom segmente motocyklov. Plávajúci brzdový kotúč s priemerom 320 mm je odľahčený a zabezpečuje kratšiu brzdnú dráhu. Zároveň dodáva motocyklu agresívny vzhľad. Zadný plávajúci brzdový kotúč o priemere 240 mm je osadený jednopiestikovým strmeňom. Predný aj zadný brzdový systém je vybavený pancierovými hadicami, zabezpečujúcimi maximálny výkon aj pri prudkom brzdení. Sofistikovaný, dvojkanálový systém ABS zvyšuje úroveň bezpečnosti motocykla. Jeho špecifická kalibrácia umožňuje jazdcovi naplno využiť športový potenciál Dorsoduro 750.

RÁM
MAJSTROV SVETA

Rám Dorsoduro 750 využíva všetky poznatky Aprilie, získané z pretekov motocyklov. Horná časť je tvorená z oceľových trubiek v kombinácii s hliníkovými bočnicami spojenými pomocou špeciálnych vysoko pevnostných skrutiek. Výsledkom je pevná a zároveň ľahká konštrukcia, ktorá bola navrhnutá pre uloženie úzkeho motora. Hliníková kyvná vidlica je skonštruovaná tak, aby zvládala asymetrické namáhanie spôsobené bočným uložením tlmiča. Toto riešenie poskytuje dostatok miesta pre uloženie výfukového potrubia a zároveň poskytuje dostatočnú izoláciu pred teplom a dostatok miesta pre jednoduché nastavenie tlmiča.

DIZAJN
ŠTÝL V SLUŽBÁCH ZÁBAVY

Aprilia Dorsoduro 750 ABS je projekt zameraný na jazdca, úzky a obratný motocykel, v ktorom je každý prvok navrhnutý tak, aby bolo dosiahnuté maximálne potešenie z jazdy. Dizajn centrálnej časti zdôrazňuje kompaktnosť motocykla, zatiaľ čo zadná časť zvýrazňuje jeho línie dvojicou tlmičov výfuku a napomáha správnemu rozloženiu hmotnosti. Chrániče rúk prevzaté z Aprilia SXV Superbike, nie sú len elegantným doplnok ale zároveň účinne chránia páčky v prípade pádu.

 

Technické parametre
MOTOR Aprilia V2 90° 4-taktný, priečne uložený, kvapalinou chladený, DOHC - 4 ventily na valec, rozvod reťazou, EURO 3
PALIVO natural 95
VŔTANIE x ZDVIH 92 x 56,4 mm
ZDVIHOVÝ OBJEM 749,9 ccm
KOMPRESNÝ POMER 10,9 : 1
MAXIMÁLNY VÝKON 67,3 kW (92 k) pri 8.750 ot/min
23,0 kW ( 32 k) pri 5.000 ot/min
MAXIMÁLNY MOMENT 82 Nm pri 4.500 ot/min
58 Nm pri 3.750 ot/min
MANAGEMENT integrálny riadiaci systém, riadiaca jednotka Marelli 5DM, samostatné škrtiace klapky 2x O 52 mm, integrované elektronické vstrekovanie a digitálne zapaľovanie, management „Ride-by-Wire Multimap“, voliteľné charakteristiky motora SPORT-TOURING-RAIN
MAZANIE zásoba oleja v motore
ŠTARTOVANIE elektrický štartér
ALTERNÁTOR 450W pri 6.000 ot/min
VÝFUKOVÝ SYSTÉM systém 2-1-2 s 2 koncovkami pod sedlom, lambda sonda, EURO 3
SPOJKA viac-lamelová v olejovom kúpeli, s hydraulickým ovládaním
PRIMÁRNY PREVOD priame ozubené kolesá, prevodový pomer: 38/71 (1:1,868)
PREVODOVKA, 6 - stupňová, prevodové pomery 14/36 (1:2,571)
17/32 (1:1,882)
20/30 (1:1,500)
22/28 (1:1,272)
23/26 (1:1,130)
24/25 (1:1,041)
SEKUNDÁRNY PREVOD reťaz, prevodový pomer 16/46 (1:2,875)
RÁM modulárna konštrukcia, oceľové trubky spojené vysoko pevnostnymi skrutkami s bočnicami z ľahkej zliatiny, odnímateľný podsedlový rám
PREDNÉ ODPRUŽENIE „Up-side Down“ hydraulická vidlica O 43 mm, regulácia predpätia pružiny a spätného útlmu, zdvih kolesa 160 mm
ZADNÉ ODPRUŽENIE asymetrická kyvná vidlica s výstuhou, z ľahkej hliníkovej zliatiny, asymetricky uložený hydraulický tlmič s reguláciou predpätia pružiny a spätného útlmu, zdvih kolesa 150 mm
BRZDY predná 2 ľahké ocelľové plávajúce „wave“ kotúče O 320 mm, radiálne 4-piestikové strmene BREMBO, pancierové brzdové hadice
zadní ľahký oceľový pevný „wave“ kotúč O 240 mm, 1-piestikový strmeň, pancierová brzdová hadica
verzia s ABS dvojkanálový systém Continental bez možnosti deaktivácie
KOLESÁ- ráfiky z ľahkej zliatiny predné 3,50 x 17"
zadné 6,00 x 17"
PNEUMATIKY- radiálne, bezdušové predná 120/70 ZR 17
zadná 180/55 ZR 17"
ROZMERY, HMOTNOSTI, OBJEM dĺžka 2 210 mm
šírka 905 mm (riadidlá)
výška 1.185 mm (prístrojová doska)
rázvor 1.505 mm
výška sedla 870 mm
uhol riadenia 26,0°
suchá hmotnosť 186 kg
prevádzková hmotnostť 206 kg
palivová nádrž 12 ltr.

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share