APRILIA CAPONORD 1200 ABS/ATC RALLY YELLOW DUNE

Nová verzia Caponordu prináša významné zmeny a vylepšenia pre cestovateľov, ktorí radi opúšťajú asfalt a vydávajú sa aj na ľahší off-road.

Zásadnou zmenou je použitie predného ráfika 19" a užšieho zadného ráfika, ktoré umožňujú využiť širokú škálu dostupných pneumatík s terénnym vzorom. Ráfiky sú vypletané drôtmi, samozrejme bezdušové.

Viac detailov


15 490,00 € s DPH

Dostupnosť: skladom u dodávateľa, dodanie na dotaz

1 kus na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

 

Predná vidlica je úplne nová s typickým predsadením osi predného kolesa pre lepšie jazdné vlastnosti v teréne.

Okrem výbavy známej z verzie Travel (centrálny stojan, tempomat), je navyše model Rally štandardne vybavený ďalším zaujímavým a veľmi užitočným príslušenstvom. Celková ponuka výbavy je viac než zaujímavá:

-    elektronický manažment Ride-by-Wire: 3 mapy SPORT - TOURING - RAIN
-    dvojkanálové vypínateľné ABS Continental
-    trojstupňová vypínateľná kontrola trakcie ATC (Aprilia Traction Control)
-    elektronický podvozok ADD (Aprilia Dynamic Damping) upravený aj pre jazdu mimo asfalt
-    tempomat ACC (Aprilia Cruise Control)
-    ochranné rámy motora a bočnej kapotáže
-    prídavné LED svetlá
-    väčšie, nastaviteľné čelné plexi
-    odolnejší spodný kryt motora a chladiča oleja
-    pevné hliníkové bočné kufre
-    centrálny stojan
-    vypletané ráfiky, predné pneu 120/70 R19, zadné pneu 170/60 R17

V ponuke sú 3 farby, všetky v matnom prevedení:

-    žltá giallo dune
-    zelená verde army
-    šedostrieborná grigio safari

90 ° V motor
TECHNOLOGICKY POKROČILÝ DVOJVALEC

Motor Aprilia V twin bol výrazne upravený tak, aby sa zlepšili charakterové vlastnosti motora a bol vyrobený za pomoci vysoko moderných výrobných technológií. Veľká pozornosť bola venovaná vnútornej dynamike prúdenia pre zlepšenie zapaľovania, zniženie trenia a optimalizáciu výkonu. Aj v nízkych otáčkach výkonová krivka motora má hladký priebeh a zvyšuje tak pohodlie jazdca a zážitok z jazdy vďaka dostatočnému krútiacemu momentu. Čo to znamená, viac zábavy pri nižšej spotrebe paliva. Tri palivové mapy, ktoré si môže jazdec navoliť aj počas jazdy, umožňujú jazdcovi zvoliť si z troch odlišných nastavení, z ktorých je každé okamžite k dispozícii a motor sa tak dokáže prispôsobiť požiadavkám jazdca.

  • TOURING : ideálne pre každodenné jazdenie a cestovanie
  • ŠPORT : maximálny výkon s ​​hladkým priame nárastom výkonu
  • DÁŽĎ : maximálna kontrola a bezpečnosť pri zlej priľnavosti

Caponord 1200 - rám

Zmiešaná štruktúra usporiadania
OVLÁDATEĽNOSŤ A STABILITA

Rám motocykla sa skladá zo zmesi vysoko odolného rúrkového oceľového rámu pripevneného k bočniciam z liateho hliníka. Táto konfigurácia ponúka dokonalú rovnováhu medzi hmotnosťou a optimálnymi hodnotami torznej a pozdĺžnej tuhosi, ktoré zlepšujú manipuláciu a stabilitu motocykla. Nový zadný pomocný rám zaisťuje stabilitu pri jazde s plne naloženým motocyklom, zatiaľ čo bočné umiestnenie tlmiča, ktorý upevňuje rám k hliníkovej kyvnej vidlici, ponecháva dostatok priestoru pre zberné výfukové potrubie. Caponord 1200 má ručne nastaviteľný tlmič v predpätí pružiny a odtrhu, ako aj kompletne nastaviteľné USD vidlice.

Elektronika
MAXIMÁLNA PREPRACOVANOSŤ A SPOĽAHLIVOSŤ

Caponord 1200 - technológie

Aprilia Caponord 1200 je vybavená systémom Ride by Wire, ktorý zabezpečuje plynulý nárast výkonu od nízkych otáčok a okamžitú reakciu škrtiacej klapky, na polohu plynovej rukoväte, od stredných až do vysokých otáčok. Okrej toho je nový Caponord 1200 vybavený dvojkanálovým systémom ABS a kontrolou trakcie (aTC), ktorá ponúka 3 rôzne nastavenia (z ktorých každé môže byť deaktivované). Nové talianské maxi enduro ponúka kompletne digitálne prístroje, ktoré obsahujú tachometer, otáčkomer, celkové počítadlo kilometrov a dve čiastkové počítadlá, ukazovateľ stavu paliva, zvolenú palivovú mapu (S, T, R), ukazovateľ zaradeného rýchlostného stupňa, úroveň nastavenia aTC a stav používania vyhrievaných rukovätí (výbava na želanie).

 

Caponord 1200
OSOBITÝ DIZAJN

Typicky taliansky dizajn spája štíhle telo a športový vzhľad a dodáva tak motocyklu osobitý štýl. Horná časť kapotáže spolu so štítom sú výškovo nastaviteľné pre čo najlepšiu aerodynamiku a ochranu jazdca a spolujazdca pred náporom vetra. Chrániče rúk sú veľmi užitočným doplnkom a ponúkajú vysoký komfort počas jazdy, rovnako ako bočné panely, ktoré boli navrhnuté tak, aby boli nenápadné ale zároveň účinné. Vzpriamený posed jazdca je výsledkom ergonomických výskumov a umožňuje jazdcovi ovládať motocykel bez únavy aj pre jazde na veľké vzdialenosti. Sedadlo s červeným prešitím dodáva motocyklu športový nádych a výškovo nastaviteľný tlmič ešte viac podtrhuje agresívny a športový vzhľad Caponord 1200.

 

APRILIA TRACTION CONTROL (ATC) + ABS

Systém ATC (kontrola trakcie) v kombinácii s dvojkanálovým systémom ABS, sú navzájom nezávisle vypínateľné. Jazdec môže ATC meniť v troch stupňoch nastavenia. Motocykel tak umožňuje plne využiť výkon stroja a priľnavosť pneumatík pre maximálne potešenie z jazdy i menej skúseným jazdcom.

SEMIAKTÍVNE ODPRUŽENIE Add (Aprilia Dynamic Damping)


Zvyšuje cestovný komfort. Elektronický zadný tlmič možno nastaviť pomocou združeného ovládača na riadidlách do štyroch predvolených režimov - sólo, sólo s kuframi, duo a duo s kuframi.

TEMPOMAT

Pri cestovných motocykloch nenahraditeľný pomocník pri nutných presunoch po diaľnici. Pri deaktivácii si pamätá poslednú zvolenú rýchlosť motocykla.

RÁM

Je kombináciou dutých rúrok v hornej časti, zoskrutkovaných vysokopevnostnými skrutkami s liatymi hliníkovými bočnicami. Výsledkom je dosiahnutie výbornej tuhosti, dovoľujúcej využitie plného výkonu. Nechýba ľahkosť a taliansky dizajn.

Zadná kyvná vidlica je dostatočne robustná, aby pri použití asymetricky uloženého zadného tlmiča zabezpečila vynikajúcu torznú tuhosť s elasticitou potrebnou pri akcelerácii a intuitívne vedenie motocykla za všetkých podmienok.

ODPRUŽENIE

Prednú vidlicu upside - down 43mm zabezpečuje značka SACHS. Zdvih vidlice je 167 mm.

Zadný tlmič SACHS je asymetricky uložený bez prepákovania priamo na kyvnej vidlici. Zdvih vidlice je 150 mm.

Elektronické predné i zadné tlmiče možno nastaviť pomocou združeného ovládača na riadidlách do štyroch predvolených režimov - sólo, sólo s kuframi, duo a duo s kuframi.

Caponord vo verzii Travel Pack sa môže pochváliť technológiou Aprilia Dynamic Damping. Jedná sa o semiaktívne pruženie vyvinuté priamo továrňou Aprilia, na ktoré sa vzťahujú štyri ochranné patenty. Cieľom zložitého systému je maximalizovať jazdný komfort a zvýšiť ovládateľnosť.

Kľúčovým parametrom pre „ADD riadenie tlmenia“ je rýchlosť zdvihu pružín. Na prednú vidlicu aj v zadnej časti pruženia je namontovaný senzor, ktorý sníma rýchlosť zdvihu tlmiča. Ďalej sú v systéme zapojené senzory snímajúce rýchlosť kolies a snímač na páčke prednej brzdy. Nazbierané dáta potom postupujú cez modul ABS a CAN do jednotky VCU (riadiaca jednotka pre ADD a ACC). Cez riadiacu jednotku idú do VCU ešte informácie o krútiacom momente, kde sú dáta následne spracované a je vykonaná korekcia na tlmiacich jednotkách. Elektronická korekcia je vykonávaná zmenou predpätia pružiny a kompresie. Spätný útlm ovláda hydraulická brzda.

Systém je vybavený štyrmi patentami:

    Prvý patent - tlakový senzor namontovaný na prednú vidlicu, pomocou ktorého sa meria zdvih s veľkou presnosťou.
    Druhý patent "Exclusive MIX® alghorithm" - zastrešuje dva riadiace softvéry: Sky-hook, ktorý sníma nízku frekvenciu, a Acceleration Driven Damping, snímajúci vysokú frekvenciu zdvihu. Dáta sú potom filtrované algoritmom a výsledkom je lepší jazdný komfort a minimalizácia kmitov prechádzajúcich do rámu motocykla.
    Tretí patent "Aprilia map-builder®" - jedná sa o systém, ktorý dokáže reagovať na akékoľvek náhle manévre jazdca a prispôsobuje tak tlmenie jeho jazde. Systém Builder neprepína do jednotlivých režimov, ale reaguje dynamicky v každých podmienkach a má tak veľmi široký rozsah nastavenia.
    Štvrtý patent - sa spája s elektronickým ovládaním predpätia zadnej pružiacej jednotky, volá sa "Active Shock Absorber" a reaguje tiež dynamicky podľa aktuálnej jazdy a predovšetkým podľa zaťaženia centrálnej jednotky.

BRZDY

Predné štvorpiestikové radiálne brzdové strmene zvierajú ľahké kotúče s priemerom 320 mm. Zadný jednopiestikový strmeň zviera kotúč s priemerom 240 mm. Na predné i zadné brzdy sú použité už v štandarde - pletené pancierové brzdové hadice a nastaviteľné páčky.Dvojkanálový systémom ABS je vypínateľný.                                                                                                                                                 

VÝBAVA

Prístrojová doska matrica s kombináciou analógového a digitálneho displeja spracováva údaje cez CAN linky a ukladá do pamäte. Ultra kompaktné prístroje vynikajú ľahkosťou a moderným dizajnom. Všetky funkcie sú voliteľné ovládačom umiestneným na riadidlách. Na prístrojovej doske nájdete všetky dôležité informácie: okamžitú rýchlosť, otáčky, hodiny, stopky, teplotu, dva denné tripy (priemerná a maximálna rýchlosť, čas jazdy, priemerná a maximálna spotreba), dobíjanie a voľbu intenzity podsvietenia. Samozrejmosťou je aj imobilizér s možnosťou zadania osobného kódu.

Štandardnou výbavou verzie Rally je tiež centrálny stojan. Vďaka premyslenému prepákovaniu stojana nie je problém postaviť na neho motocykel aj pre menšie postavy.

Eloxované hliníkové riadidlá zosilnené v uchytení. Sú veľmi ľahké a prispievajú k optimálnej a dynamickej kontrole motocykla.

Hydraulický ovládaná spojka je veľmi presná a ľahká. Je samo - nastavovacia a úplne bez údržbová.

USB port

Pomocou, ktorého môžete na ceste nabíjať svoje elektronické zariadenie. Caponord 1200 je vôbec prvou Apríliou, ktorá momentálne komunikuje s telefónmi Iphone prostredníctvom aplikácie, ktorá je na stiahnutie zadarmo. V dohľadnej dobe sa očakávajú i aplikácie pre smartphony, ktoré bežia na platforme Android.

Zaujímavosťou je, že tento doplnok dokáže prostredníctvom jednotky Aprilia Multimedia Platform (prepojenie telefónu cez Bluetooth) komunikovať so všetkými namontovanými senzormi a tak môžete analyzovať napríklad uhol sklonu motocykla, percento otvorenia plynu, momentálne využitie výkonu a krútiaceho momentu, ale aj priemernú či aktuálnu spotrebu paliva , ťah motora, pretáčanie zadného kolesa v percentách a iné informácie.

Súčasťou tohoto systému je podpora polohového systému GPS, pomocou ktorého a špeciálnej aplikácie sa dá analyzovať pozícia motocykla, takže v prípade odcudzenia motocykel nahlási svojou polohu.

Technické údaje

MOTOR

Aprilia V2 90° naprieč, štvortakt, kvapalinou chladený, DOHC - 4 ventily na valec, kombinovaný rozvod reťaze + kolesa, Euro 3

PALIVO

natural 95

VŔTANIE x ZDVIH

106 x 67,8 mm

ZDVIHOVÝ OBJEM

1197 ccm

KOMPRESNÝ POMER

12,5 : 1

MAXIMÁLNY VÝKON

92 kW (125 k) pri 8.000 ot/min

MAX. KRÚTIACI MOMENT

115 Nm pri 6.800 ot/min

MANAGEMENT

integrálny riadiaci systém, riadiaca jednotka Magneti Marelli IAW 7SM, samostatné škrtiace klapky 2x 57 mm, integrované elektronické vstrekovanie a digitálne zapaľovanie, management „Ride-by-Wire Multimap“, voliteľné charakteristiky motora SPORT-TOURING-RAIN

MAZANIE

zásoba oleja v motore

ŠTARTOVANIE

elektrický štartér

ALTERNÁTOR

690W pri 6.000 ot/min

VÝFUKOVÝ SYSTÉM

systém 2-1 s koncovkou na pravej strane, lambda sonda, EURO 3

SPOJKA

viac - lamelová v olejovom kúpeli, s hydraulickým ovládaním

PRIMÁRNY PREVOD

priame ozubené kolesá, prevodový pomer: 40/69

PREVODOVKA,

6 - rýchlostná, prevodové pomery

14/37

18/32

21/28

24/26

25/24

27/24

SEKUNDÁRNY PREVOD

reťaz, prevodový pomer 16/43

RÁM

modulárna konštrukcia, oceľové trubky spojené vysoko pevnostnými skrutkami s bočnicami z ľahkej zliatiny, odnímateľný pod sedlový rám

PREDNÉ ODPRUŽENIE

„Up-side Down“ teleskopická hydraulická vidlica SACHS priemer 43 mm, regulácia predpätia pružiny, kompresie a spätného útlmu, zdvih kolesa 167 mm

ZADNÉ ODPRUŽENIE

asymetrická kyvná vidlica z ľahkej zliatiny s výstuhou, asymetricky uložený hydraulický tlmič SACHS s nádobkou „piggy-back“, regulácia predpätia pružiny, kompresie a spätného útlmu, zdvih kola 150 mm

BRZDY

Predné

2 ľahké oceľové plávajúce kotúče 320 mm, radiálne 4-piestikové strmene BREMBO, pancierové brzdové hadice

Zadné

ľahký oceľový pevný kotúč 240 mm, 1-piestikový strmeň, pancierovaná brzdová hadica

ABS

dvojkanálový systém Continental s možnosťou deaktivácie

KONTROLA TRAKCIE

Systém ATC (Aprilia Traction Control) s možnosťou samostatnej deaktivácie, prepojený so systémami ABS a Ride-by-Wire, 3 stupne nastavenia, funkcia kalibrácie priemeru zadného kolesa podľa použitej pneumatiky

KOLESÁ- vypletané ráfiky 

Predný

3,00 x 19"

Zadný

4,50 x 17"

PNEUMATIKY- radiálne, bezdušové

Predný

120/70 ZR 19"

Zadný

170/60 ZR 17"

ROZMERY, HMOSTNOSTI, OBJEMY

Dĺžka

2.280 mm

Šírka

900 mm (riadidlá)

Výška

1.425 - 1.475 mm (plexi)

Rázvor

1.575 mm

výška sedadla

840 mm

uhol riadenia

27°

suchá hmotnosť

257 kg

prevádzková hmotnosť

275 kg

palivová nádrž

24 L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share