AKCIA!!! APRILIA RSV4 RF 1000 Superpole 2017

Skúsenosti z pretekov v kombinácii s technológiou

Výnimočná kvalita pretekárskeho rámu aj podvozku spoločne s výkonným motorom 201Ps a bezkonkurenčnou elektronikou

Viac detailov

Znížená cena!
18 990,00 € s DPH

20 990,00 € s DPH

APRSV4RFSUP

1 kus na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

Výnimočná kvalita pretekárskeho rámu aj podvozku spoločne s výkonným motorom 201Ps a bezkonkurenčnou elektronikou pozostávajúcou z kompletného systému APRC zahŕňajúceho kontrolu trakcie ATC, elektronické radenie AQS, kontrolu wheelie AWC a kontrolu štartu ALC, to všetko ešte doplnené o pretekárske ABS Bosch 9MP, boli potvrdené na pretekárskych tratiach aj v bežnej prevádzke .

 


Aj keď sa to zdá skoro nemožné, verzia 2016 prichádza s ďalšími malými inováciami na základe poznatkov zo závodu a neustáleho starostlivého testovania:

-    nový zadný tlmič Öhlins

  • sériovo montovaná telemetria vo forme multimediálnej platformy V4-MP
  • nová grafika Superpole 2016

 

MOTOR

Nová RSV4 má predovšetkým podstatne silnejší motor, ktorý dáva viac než 200k a súčasne je o 1,5 kg ľahší. Tieto parametre boli dosiahnuté mnohými čiastkovými revíziami existujúceho motora:

-           znížením vnútorného trenia

-           zvýšením účinnosti spaľovania

-           zvýšením max. otáčok.

Väčšina súčiastok motora bola podrobená podrobnej analýze. Súčasťou inovácií je tiež nový airbox (std. verzia musí byť používaná aj u špeciálov SBK), ktorý zaisťuje maximálny tlak do sania, takisto horné vstrekovače v ňom umiestnené sú nové. Motor má prepracované hlavy valcov a upravené spaľovacie priestory. Ventily sú titánové a sacie ventily zväčšené na 33 mm. Nová olejová pumpa zaisťuje lepšie mazanie a to súčasne so znížením hladiny oleja pre zníženie vnútorných trecích síl v motore. Manažment motora i celého motocykla zaisťuje nová riadiaca jednotka ECU


-          Aprilia V4 65° 4-taktný    priečne uložený    kvapalinou chladený DOHC

-          4 ventily na valec

-          kombinovaný rozvod reťaz + ozubené kolesá

-          výkon 201 k pri 13.000 ot.

-          krútiaci moment 115 Nm pri 10.500 ot.

-          dva vstrekovače na každý valec

ELEKTRONIKA


-       Integrovaný systém manažmentu motora využíva inovovaný Ride-by-Wire systém poskytujúci jazdci výber z troch novo koncipovaných palivových máp RACE-TRACK-SPORT

  • Inovovaný systém APRC
  • Protiblokovací systém ABS


Management motora Rbw s tromi palivovými mapami má kompletne novú filozofiu na základe skúseností z pretekov WSBK. Všetky mapy majú teraz plný výkon, žiadna z nich nie je obmedzená (tak ako predtým mapa ROAD pri modeli 2014 a starších). Mapy boli premenované, kedy staršia mapa ROAD bola nahradená mapou RACE a úplne zmenené ich charakteristiky, najmä brzdný účinok motora, rýchlosť reakcie plynovej rukoväte a agresivita nástupu výkonu.


Na základe intenzívneho testovania cestných i pretekárskych špeciálov RSV4 aj Tuono má nová mapa RACE pocitovo najpokojnejšiu reakciu plynu a najnižší brzdný účinok motora, pretože s týmto nastavením možno najlepšie ovládať veľký výkon a krútiaci moment motora a na pretekárskej dráhe tak dosahovať najlepších časov. Túto charakteristiku preferujú aj továrenské jazdci vo WSBK.


Doporučené využitie:

RACE:            najlepší výkon na závodnej dráhe - pre najrýchlejšie časy

TRACK:          pre jazdu na okruhu s väčšou agresivitou - kompromis medzi RACE a SPORT

SPORT:          pre jazdu po ceste, najväčší "fun" faktor

APRILIA PERFORMANCE RIDE CONTROL (APRC)

Systém APRC pozostáva zo 4 modulov, ktoré umožňujú riadiacej jednotke motocykla v reálnom čase sledovať dynamické jazdné podmienky a meniť adekvátne nastavenie motora. Jazdec je schopný každú funkciu meniť nezávisle navzájom od ostatných podľa svojich požiadaviek. Súčasťou systému je nový duálny mód prístrojovej dosky ROAD / RACE, ktorého prepínaním je možné meniť parametre zobrazované na digitálnom displeji.


1. ATC

obmedzuje krútiaci moment motora pri preklze zadného kolesa ale umožňuje jazdcovi kontrolovať aj bočný šmyk pri akcelerácii v závislosti na náklone a poskytuje tak lepší cit pre kontrolu plynu. Jazdec môže meniť v 8 stupňoch nastavenie kedykoľvek počas jazdy pomocou joystiku na ľavom riadítku a prispôsobiť tak jeho funkciu profilu a povrchu trate či stavu pneumatík, aby bolo nutné zatvoriť plyn či dokonca pustiť riadidlá. ATC možno kalibrovať po výmene pneumatiky.


2. AWC

management zabraňuje náhlym poklesom výkonu vďaka zaklapnutí alebo naopak pridaní plynu a umožňuje tak dokonalú kontrolu zrýchlenia. Systém AWC možno tiež aktivovať nezávisle na ostatných komponentoch APRC cez prístrojovú dosku a poskytuje 3 úrovne nastavenia podľa preferencií jazdca.

 

3. ALC

zaistí perfektný štart vďaka jemnej regulácii prenosu výkonu na zem. Jediné čo jazdec musí urobiť, je otočiť plyn naplno a po zhasnutí svetiel pustiť spojku. ALC má 3 stupne nastavenia, opäť pomocou menu na prístrojovej doske ale zmena je možná len pri stojacom motocykli a to súčasným stlačením oboch tlačidiel kontroly trakcie na ľavej strane riadidiel.


4. AQS

systém AQS v princípe prerušuje zapaľovanie na veľmi krátky definovaný čas, vďaka tomu možno radiť bez ubratia plynu a vymačknutia spojky. Systém spolupracuje s novo odstupňovanou prevodovkou tak, aby obmedzil prepad otáčok pri aktivácii funkcie. Za účelom optimalizácie funkcie inžinieri zo závodného oddelenia vytvorili premenlivú mapu prerušovacích časov v závislosti na otáčkach motora.

TELEMETRIA

Sériovo montovaná telemetria vo forme multimediálnej platformy V4-MP umožňuje komunikovať medzi motocyklom a vaším smart telefónom.


S týmto zariadením môžete zmeniť nastavenia vášho RSV4 RF priamo z vášho smart telefónu. Môžete tiež získať tipy v reálnom čase o tom, ako zlepšiť čas na okruhu v úplnom bezpečí.

Niektoré z mnohých rysov V4-MP sú:

Aktívne elektronické nastavenie:  teraz budete na dosah elektronickému riadeniu používaného v majstrovstvách sveta. Pomocou GPS funkcie telefónu, systém rozpozná pozíciu vášho motocykla v reálnom čase na okruhu a automaticky zmení elektronické nastavenie systému APRC (riadenie trakcie a anti-wheelie), zákrutu za zákrutou. To vám umožní zvýšiť bezpečnosť a účinnosť na okruhu, váš telefón mení nastavenia systému APRC, tak ako ste si vy sami zadali do telefónu. Zvolíte si okruh ktorý pôjdete, nastavíte na telefóne nastavenie APRC zákrutu po zákrute a pri jazde už necháte komunikovať telefón s motocyklom. Potom už sa môžete sústrediť len na samotnú jazdu a nerozptyľovať sa ručnou zmenou nastavovania APRC.


Pokročilá telemetrické prístrojová doska:  jedná sa o "virtuálnu" prístrojovú dosku, ktorá vám umožní používať displej vášho smart telefónu. Vidieť nielen všetky informácie štandardnej prístrojovej dosky, ale aj ďalšie parametre:

-          Okamžitý výkon

-          Okamžitý krútiaci moment

-          Percento dostupného výkonu

-          Preklzávanie zadného kolesa

-          Pozdĺžne a priečne zrýchlenie (GG diagram)

-          Uhol náklonu

-          Otvorenie škrtiacej klapky

ABS

Okrem druhej generácie systému APRC je RSV4 novo vybavené technologicky vyspelým protiblokovacím systémom ABS zaisťujúcim maximálnu bezpečnosť v prevádzke, ktorý v žiadnom prípade neznižuje výkon na uzatvorených tratiach. Systém ABS 9MP bol vyvinutý v spolupráci s firmou Bosch, váži len 2 kg a využíva technológiu RLM (zmierňovanie zdvíhaní zadného kolesa pri prudkom brzdení).


Navyše si jazdec môže ľahko v menu zvoliť medzi tromi úrovňami citlivosti alebo ABS úplne deaktivovať:


Úroveň 1 Track: je použiteľný na uzavretých tratiach, ale zároveň je schválený aj pre cestnú prevádzku. Pôsobí na obe kolesá a zaručuje maximálny výkon aj pri ostrom brzdení v akejkoľvek rýchlosti. Vďaka tomuto nastaveniu nestratíte ani sekundu, zároveň je pri tomto nastavení deaktivovaný systém RLM. 


Úroveň 2 Sport: je určený pre športovú jazdu na cestné komunikácie. Pôsobí na obe kolesá v kombinácii s aktivovaným systémom RLM, ktorého účinok je progresívne založený na rýchlosti motocykla. 


Úroveň 3 Dážď: je zameraný na jazdu na povrchu s nízkou priľnavosťou, kedy je ABS viac citlivé. Opäť pôsobí na obe kolesá a s aktivovaným systémom RLM. 


Akúkoľvek z týchto troch úrovní ABS možno kombinovať s ktoroukoľvek z troch palivových máp motora (Track, Šport, Road) tak, aby motocykel vyhovoval jazdcom s rôznymi skúsenosťami a rozdielnym štýlom jazdy.

RÁM A PODVOZOK

Rám a kyvná vidlica sú vyrobené z hliníkovej zliatiny kombinácií odlievaných a kovaných sekcií.


Rám modelu RF zabezpečuje lepšiu distribúciu hmotnosti, umožňuje nastavenie geometrie, t.j. možnosť zmeny pozície motora, uhlu prednej vidlice aj zmenu pozície zadnej kyvky. Tá bola navyše predĺžená o 14 mm za účelom zlepšenia trakcie a obmedzenia tendencie na dvíhanie predného kolesa.


Komponenty podvozku predstavujú súčasnú absolútnu špičku:


·      predná plne nastaviteľná vidlica Öhlins, Upside-down s priemerom 43 mm, zdvih kolesa 120 mm

  • zadný hydraulický tlmič Öhlins s nádobkou "piggy-back" a progresívnym prepákovaním APS je tiež plne nastaviteľný. Zdvih kola 130 mm
  • tlmič riadenia Öhlins

BRZDY

RSV4 RF je osadený popredným brzdovým systémom s úplne novými radiálnymi 4-piestikovými strmeňmi Brembo monoblock M432 a dvoma 320 mm oceľovými kotúčmi. Použitá je samozrejme radiálne brzdová pumpa.


Zadný plávajúci 2-piestikový brzdič BREMBO, ľahký oceľový kotúč priemeru 220 mm, pumpa s integrovanou nádobkou kvapaliny.


Tak ako všetky modely aj RSV4 je štandardne vybavené pancierovými brzdovými hadicami.


S prednými aj zadnými brzdami spolupracuje inteligentný systém ABS; popísaný v záložke "ABS".

 

Technické parametre

MOTOR

Aprilia V4 65° 4-taktný, priečne uložený, kvapalinou chladený, DOHC – 4 ventily na valec, kombinovaný rozvod reťaz + ozubené kolesá, EURO 3

PALIVO

natural 95

VŔTANIE x ZDVIH

78 x 52.3 mm

ZDVIHOVÝ OBJEM

999,6 ccm

KOMPRESNÝ POMER

13,6 : 1

MAXIMÁLNY VÝKON

148 kW (201 k) pri 13.000 ot/min

MAXIMÁLNY MOMENT

115 Nm pri 10.500 ot/min

MANAGEMENT

integrálny riadiaci systém, riadiaca jednotka Marelli 7SM, 2 dvojité telesá škrtiacich klapiek 4x priemer 48mm, integrované elektronické vstrekovanie a digitálne zapaľovanie, 8 vstrekovačov, management „Ride-by-Wire Multimap“, voliteľné charakteristiky motora SPORT-TRACK-RACE

MAZANIE

zásoba oleja v motore, dve čerpadlá (mazanie a chladenie), olejový chladič.

ŠTARTOVANIE

elektrický štartér

ALTERNÁTOR

450W pri 6.000 ot/min

VÝFUKOVÝ SYSTÉM

systém 4-2-1 s jednou bočnou koncovkou a elektronicky riadenou výfukovou príverou, lambda sonda, EURO 3

SPOJKA

viac-lamelová v olejovom kúpeli, kontrola preklzu (anti-hoping), mechanické ovládanie lankom

PRIMÁRNY PREVOD

priame ozubené kolesá, prevodový pomer: 44/73 (1:1,659)

PREVODOVKA, 6-rýchlostná, prevodové pomery

15/39 (1:2,600)

16/33 (1:2,063)

20/34 (1:1,700)

21/31 (1:1,476)

23/31 (1:1,348)

27/34 (1:1,259)

SEKUNDÁRNY PREVOD

reťaz, prevodový pomer 16/41 (1:2,5625)

RÁM

dvojitý nosník z hliníkovej zliatiny, kombinácia tlakového liatia a lisovanie, tlmič riadenia ÖHLINS

PREDNÉ ODPRUŽENIE

„Up-side Down“ vidlica ÖHLINS, priemer 43 mm, radiálne uchytenie brzdových strmeňov, plne nastaviteľná –regulácia predpätia pružiny, kompresie, útlmu a usadenia v okuliaroch, zdvih kola 120 mm

ZADNÉ ODPRUŽENIE

dvojitá konštrukcia z hliníkových zliatin, kombinácia tenkostenného odliatku a tlakového výlisku, progresívne prepákovanie APS, hydraulický tlmič ÖHLINS s nádobkou „piggy-back“, plne nastaviteľný – regulácia predpätia pružiny, kompresie, útlmu a dĺžky tlmiča, zdvih kolesa 130 mm

BRZDY

predné

2 plávajúce ľahké oceľové kotúče priemer 320 mm, radiálne 4-piestikové brzdiče BREMBO monoblock M430, radiálna pumpa, pancierové hadice

zadné

1 pevný ľahký oceľový kotúč priemer 220 mm, plávajúci 2-piestikový brzdič BREMBO, pumpa s integrovanou nádobkou kvapaliny, pancierové hadice

KOLESÁ- kované ráfiky z ľahkej zliatiny

predné

3,50 x 17"

zadné

6,00 x 17"

PNEUMATIKY- radiálne, bezdušové

predné

120/70 ZR 17

zadné

200/55 ZR 17 (alternatíva: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)

ROZMERY, HMOSTNOSTI, OBJEMY

dĺžka

2.054 mm

šírka

735 mm (riadidlá)

výška

1.120 mm (prístrojová doska)

rázvor

1.434 mm

výška sedla

840 mm

stopa riadenia

105 mm

uhol riadenia

24,5°

suchá hmotnosť

180 kg

prevádzková hmotnosť

201 kg

palivová nádrž

18,5 ltr.

 

 

 

 

 

 

 

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share