MOTO GUZZI V7 II RACER ABS

Model V7 bol vytvorený v roku 2008 a okamžite si získal rad nadšencov. Za tento úspech môže vďačiť aj rade slávnych predchodcov ako sú V7 Special a V7 Sport zo sedemdesiatych rokov. Dnešný model má však celý rad nových technológii, ale kabát má v štýle starých a slávnych strojov. Neskôr v roku 2009 sa pridal k rodine aj model V7 Café a v roku 2010 aj exkluzívny model V7 Racer.

Viac detailov


9 999,00 € s DPH

Dostupnosť: skladom u dodávateľa, dodanie do 4 pracovných dní

1 kus na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

V7 MENÍ VŠETKO, ABY ZOSTALA VERNÁ SVOJIM PREDKOM.

Nový motor, prepracovaný dizajn, úplne nové vybavenie: Legenda modelu V7  dosahuje najvyššie méty.

Nová V7: evolúcia ruka v ruke s tradíciami
Model V7 bol vytvorený v roku 2008 a okamžite si získal rad nadšencov. Za tento úspech môže vďačiť aj rade slávnych predchodcov ako sú V7 Special a V7 Sport zo sedemdesiatych rokov. Dnešný model má však celý rad nových technológii, ale kabát má v štýle starých a slávnych strojov. Neskôr v roku 2009 sa pridal k rodine aj model V7 Café a v roku 2010 aj exkluzívny model V7 Racer. Tieto modely nadviazali na úspechy prvého modelu V7 Classic. Ihneď po predstavení na Milánskej výstave,  sa na trhu vytvoril dopyt a ihneď sa predalo 1000 kusov motocykla V7.
Tieto tri modely skompletovali radu motocyklov, ktoré sú schopné oživiť spomienky skúseným motocyklistom na ich výlety a zážitky z rokov šesťdesiatych a sedemdesiatych. V tejto dobe motocykel predstavoval symbol slobody a nezávislosti. Tieto hodnoty predstavuje značka, ktorá oslavuje 90. výročie svojej histórie a ktorá vytvorila motocykel vyjadrujúci skúsenosti a vášeň jazdcov.
Projekt Moto Guzzi V7 predstavuje jeho identitu, eleganciu, dvojvalec a cenovú dostupnosť s bohatou históriou. V záujme zachovania týchto vlastností osobnosti, bolo jedinou prijateľnou cestou využiť čo najviac inovácii pri zachovaní vymedzených dizajnových a technických parametrov. T je dôvod, prečo môžeme povedať, že nová V7 je kompletne nový motocykel. Je rýchlejšia, silňejšia, ekologickejšia, pohodlnejšia ako predchádzajúce verzie a stále si zachováva kardanový pohon, motor s usporiadaním do V a uhlom valcov 90° , a dvojitý rám. Toto sú výrazné prvky tradičnej  konštrukcie s pôvodom v roku 1967 : Moto Guzzi V7 700cm3.

Nový motor  modelu V7.
Pôvodná konštrukcia motora sa datuje do roku 1977, rok 50. výročia debutu Moto Guzzi . Odvtedy sa motor neustále vylepšuje a aktualizuje a jeho objem vzrástol z pôvodných 350cc na 750cc, pričom prešiel z karburátorov na elektronické vstrekovanie paliva. Všetko samozrejme zostalo verné duchu pôvodného dizajnu Lina Tontiho. Bol ocenený zákazníkmi po celom svete pre svoju spoľahlivosť, malý blok motora a pridanú silu, a živosť pri nízkych otáčkach. Honba za vyšším výkonom otvorila dvere aj mechanickým a dizajnovým inováciám, vďaka čomu dostal motor viac ako 70% nových dielov, čo zodpovedá asi 200 novým kúskom. Dizajnovú sviežosť môžete najlepšie vidieť na vonkajšej strane valcov motora, ktorý rešpektuje krédo: “ Inovácie, ktoré rešpektujú tradície”. Štvorcový prierez blokov valcov prebral štafetu po blokoch s oblým rebrovaním pôvodných motorov z Mandella.
Kryty ventilov taktiež pripomínajú pôvod modelu V7. Vyrobné z hliníka so znakom Moto Guzzi na hornej strane. Ďaľším znakom, ktorý ľahko rozoznáte je prívodné potrubie vzduchu valca so svojimi škrtiacimi klapkami a vstrekovačmi. Tieto prívodné prvky boli nahradené jedným prívodom v tvare Y (priemer 36 alebo 39mm podľa použitých vstrekovačov), ktoré prechádzajú do škrtiacej klapky Magneti Marelli MIU3G s priemerom 38 mm.
Toto moderné riešenie umožňuje použitie dvoch lambda sond, čo sa výrazne prejavilo na spotrebe paliva, vypúšťaných emisiách a hlavne na zvýšení výkonu o čo v podstate pri celej rekonštrukcii tohto motora išlo. Pre tento účel bola vyvinutá aj nová hlava valca, ktorá spolupracuje so sacím potrubím s väčším priemerom, aby sa predišlo stratám a zbytočným turbulenciám. Ďalšou lahôdkou pre zvýšenie výkonu je posunutie zapaľovacej sviečky so závitom o priemere 10mm viac do stredu a použitie kvalitnej sviečky.
Došlo taktiež k zväčšeniu spaľovacieho priestoru a kompresného pomeru, vďaka použitiu nových výkonných piestov, ktoré zvýšili pomer z 9,2 na 10,2. S pridaním nového tvaru hornej časti piestu došlo aj na spevnenie dolných časti, %co dodalo piestu väčšiu tuhosť, ale bez zväčšenia jeho hmotnosti. Všetky časti používajú nové tvary a materiály, vďaka čomu sa docielila väčšia efektívnosť spaľovania paliva a znížila spotreba oleja.
K celkovej efektívnosti ďalej prispeli: Nový vonkajší tvar valcov, zníženie prevádzkovej teploty motora, nové uloženie olejového filtra a prebudovanie „dýchacej“ sústavy tohto motora z Mandella. V tejto novej konfigurácii sa tento motor stal očarujúcim, s väačším výkonom a krútiacim momentom. Strmšia krivka výkonu a nárast o celých 12%, pričom tento pridaný výkon sa prejavuje už od 3500 ot./min.
Prevodovka taktiež prešla omladzovacou kúrou a s nový mechanizmom radenia je jej chod vyváženýa presný.

Dizajn: Šikovná alchýmia medzi tradíciami a modernými technológiami
Dizajn novej V7 vypovedá o historickej línii tohto modelu prostredníctvom kombinácie tvarov a foriem, ktoré citujú slávnych predkov. Z modelu V7 750 si na pamiatku zobral bočné panely a ovplyvnený bol aj tvar palivovej nádrže, čo je jednou z hlavných noviniek nového modelu V7. Zmena vzhľadu, impozantný tvar a kapacita… Toto prináša nová palivová nádrž  z kovu, pričom nahrádza polyetylénovú, ktorá bola použitá pri predchádzajúcich modeloch. Nové techniky tvarovania kovov umožnili vytvoriť rovnakú nádrž ako je tá polyetylénová, avšak z ľahšia a s väčším objemom (22 litrov). Toto je ďalší dôkaz o filozofii dizajnu, ktorou sa riadi celý projekt V7. Prinieslo to nenahraditeľné pocity jazdcovi chytajúcemu pravú kovovú nádrž, ktorá dokonale zapadá do klasického dizajnu Moto Guzzi. Zvyšok modelu V7 potvrdzuje kombináciu tradícii a modernizmu už od uvedenia modelu V7 Classic. Bohaté chrómové lemovanie a koncovky výfukov, ktoré ocení pravý fanušík. Model Moto Guzzi V7, ikonický a prestížny, je momentálne dostupný v troch verziách. Dve turistické a jedna športová respektíve V7, V7 Special a V7 Sport. Presne ako v roku 1971, kedy sa k dvom modelom pridal aj tretí model V7 Sport.

Rám : Istota dvojitého kolískového rámu a odľahčené kolesá
Dvojitý kolískový rám so skrutkami pripevnenými komponentami, sú kľúčovým elementom projektu V7, ktoré oproti predchádzajúcemu modelu nezaznamenali žiadne zmeny. Táto časť je legendárna svojou pevnosťou a presnosťou ovládania, vďaka svojmu uhlu riadenia 27°50´, ktorý zvyšuje stabilitu . Utvrdzuje to aj vidlica Marzocchi s priemerom 40mm  s chodom 130mm. Zadné tlmiace jednotky Sachs sú osadené na modely V7 a V7 Special a majú zdvih 118mm. Na Modely V7 Racer sú osadené tlmiče Bitubo WMT s plynovou technológiou a espanznými nádržkami.
Brzdový systém pozostáva z predného plávajúceho kotúča  o priemere 320mm a zadného kotúča s priemerom 260mm.

Celá modelová rada bola vybavená novými sadami kolies. Odľahčené šesťlúčové disky kolies pre model V7 a vypletané kolesá s hliníkovými ráfikmi pre Special a Racer. Redukcia hmotnosti priniesla pri každom modely zníženie gyroskopického efektu, čo sa pri jazde prejavuje oveľa lepšou ovládateľnosťou a pocitom Ľahkosti. Pneumatiky Pirelli Sport Demon sú štandardným vybavením všetkých troch modelov a prispievajú k bezpečnosti jazdy.

Moto Guzzi V7 Racer:
Racer je jedinou športovou verziou z modelovej rady V7, ktorý najviac ťaží z dvoch špecifických detailov: Nového motora, ktorý dodáva športový výkon a novej kovovej nádrže, ktorá je naviac vybavená vrstvou chrómu pre prestížny výzor.
Vyrábaný v limitovanej edícii s malým štítkom na horných okuliaroch prednej vidlice, ktorý zobrazuje poradové číslo v sérii. Ďalšou vecou, ktorá dýcha históriou je kožený pás tiahnuci sa pozdĺž nadržou. Červený rám čerpá inšpiráciu v predošlých modeloch, ktoré mali Chróm-Molybdénové rámy. Na hornej časti rámu je upevnené jednodielne sedadlo jazdca so semišovým povrchom, zakončené aerodynamickým krytom, ktorý má na sebe panely pre štartovné číslo v štýle sedemdesiatych rokov. Na objednávku sa dajú dokúpiť zadné stúpačky a sedadlo pre spolujazdca. Vďaka svojmu malému plexi-štítu na hornej časti rámu svetla, dokonale predstavuje Guzzi školu, citoval legendárny Gambalunga. Tento značne športový prvok dokonale ladí so športovým predným blatníkom. Ďalším klasickým prvkom je hojné využitie brúseného hliníka, ktorý je ručne vyrábaný remeselníkmi, čo si vyžaduje veľkú zručnosť a skúsenosti. Prvkom , ktorý  taktiež vyčleňuje tento model z davu sú aj nastaviteľné stúpačky. Zadná časť je osadená párom tlmičov Bitubo WMY01 s nastaviteľným predpätím pružiny, odskokom a kompresiou, vďaka 12 polohovej možnosti nastavenia. Tento motocykel by ste mali riadiť jedine v čiernej kombinéze, tradičnou prilbou a koženými rukavicami.

Vybavenie modelu V7 RACER:

Plaketa s jedinečným číslom motocykla.

Rám a kyvná vidlica  v ćervenom prevedení.

Chrómová kovová nádrž.

Kožený popruh tiahnúci sa nádržou.

Jednodielne sedadlo v základe.

Kryt zadnej časti s plochami pre štartovné číslo.

Predná kapota svetla s panelom pre štartovné číslo.

Športový blatník.

Bočné panely z brúseného hliníka.

Kryty škrtiacich klapiek z brúseného hliníka.

Držiak výfukovej koncovky z brúseného hliníka.

Chrómový chránič horných okuliarov.

Chrómový tepelný štít.

Chrániče rednej vidlice proti prachu.

TECHNICKÉ PARAMETRE

Motor 90° V-twin, 4-taktný, 4 ventily na   válec
Objem Motora 744 cc
Výkon 35 kW pri 6,200 ot/min
Maximálny točivý moment 60 Nm pri 2,800 ot/min
Prevodovka 5 rychlostna
Chladenie Vzduchom chladený
Predné odpruženie Zadné odpruženie Kyvná vidlica z   ľahkej zliatiny, dva zadné tlmiče nastaviteľné v predpnutí pružiny
Zadné odpruženie Progresívna jednoramenná kyvná   vidlica, plne nastaviteľný tlmič so separátnou vyrovnávacou nádržkou
Predná brzda Plávajúci kotúč z nerezovej oceli   Ø 320 mm, 4-piestový strmienok
Zadná brzda Jednoduchý ocelový kotúč Ø 260 mm
Predná pneumatika 100/90 – 18″ 56H
Zadná pneumatika 140/70 – 17″ 65H
Dĺžka 2185 mm
Šírka 800mm
Výška 115mm
Výška sedla
Prevádzková hmotnosť 179kg
Objem palivovej nádrže 21 litrov (4 litre rezerva)

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Nové produkty

Momentálne nie sú žiadne novinky

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share