MOTO GUZZI V7 II SPECIAL ABS

Model V7 bol vytvorený v roku 2008 a okamžite si získal rad nadšencov. Za tento úspech môže vďačiť aj rade slávnych predchodcov ako sú V7 Special a V7 Sport zo sedemdesiatych rokov. Dnešný model má však celý rad nových technológii, ale kabát má v štýle starých a slávnych strojov. Neskôr v roku 2009 sa pridal k rodine aj model V7 Café a v roku 2010 aj exkluzívny model V7 Racer.

Viac detailov


9 300,00 € s DPH

Dostupnosť: skladom u dodávateľa, dodanie do 2 pracovných dní

3 kusov na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

V7 MENÍ VŠETKO, ABY ZOSTALA VERNÁ SVOJIM PREDKOM.

Nový motor, prepracovaný dizajn, úplne nové vybavenie: Legenda modelu V7  dosahuje najvyššie méty.

Nová V7: evolúcia ruka v ruke s tradíciami
Model V7 bol vytvorený v roku 2008 a okamžite si získal rad nadšencov. Za tento úspech môže vďačiť aj rade slávnych predchodcov ako sú V7 Special a V7 Sport zo sedemdesiatych rokov. Dnešný model má však celý rad nových technológii, ale kabát má v štýle starých a slávnych strojov. Neskôr v roku 2009 sa pridal k rodine aj model V7 Café a v roku 2010 aj exkluzívny model V7 Racer. Tieto modely nadviazali na úspechy prvého modelu V7 Classic. Ihneď po predstavení na Milánskej výstave,  sa na trhu vytvoril dopyt a ihneď sa predalo 1000 kusov motocykla V7.
Tieto tri modely skompletovali radu motocyklov, ktoré sú schopné oživiť spomienky skúseným motocyklistom na ich výlety a zážitky z rokov šesťdesiatych a sedemdesiatych. V tejto dobe motocykel predstavoval symbol slobody a nezávislosti. Tieto hodnoty predstavuje značka, ktorá oslavuje 90. výročie svojej histórie a ktorá vytvorila motocykel vyjadrujúci skúsenosti a vášeň jazdcov.
Projekt Moto Guzzi V7 predstavuje jeho identitu, eleganciu, dvojvalec a cenovú dostupnosť s bohatou históriou. V záujme zachovania týchto vlastností osobnosti, bolo jedinou prijateľnou cestou využiť čo najviac inovácii pri zachovaní vymedzených dizajnových a technických parametrov. T je dôvod, prečo môžeme povedať, že nová V7 je kompletne nový motocykel. Je rýchlejšia, silňejšia, ekologickejšia, pohodlnejšia ako predchádzajúce verzie a stále si zachováva kardanový pohon, motor s usporiadaním do V a uhlom valcov 90° , a dvojitý rám. Toto sú výrazné prvky tradičnej  konštrukcie s pôvodom v roku 1967 : Moto Guzzi V7 700cm3.

Nový motor  modelu V7.
Pôvodná konštrukcia motora sa datuje do roku 1977, rok 50. výročia debutu Moto Guzzi . Odvtedy sa motor neustále vylepšuje a aktualizuje a jeho objem vzrástol z pôvodných 350cc na 750cc, pričom prešiel z karburátorov na elektronické vstrekovanie paliva. Všetko samozrejme zostalo verné duchu pôvodného dizajnu Lina Tontiho. Bol ocenený zákazníkmi po celom svete pre svoju spoľahlivosť, malý blok motora a pridanú silu, a živosť pri nízkych otáčkach. Honba za vyšším výkonom otvorila dvere aj mechanickým a dizajnovým inováciám, vďaka čomu dostal motor viac ako 70% nových dielov, čo zodpovedá asi 200 novým kúskom. Dizajnovú sviežosť môžete najlepšie vidieť na vonkajšej strane valcov motora, ktorý rešpektuje krédo: “ Inovácie, ktoré rešpektujú tradície”. Štvorcový prierez blokov valcov prebral štafetu po blokoch s oblým rebrovaním pôvodných motorov z Mandella.
Kryty ventilov taktiež pripomínajú pôvod modelu V7. Vyrobné z hliníka so znakom Moto Guzzi na hornej strane. Ďaľším znakom, ktorý ľahko rozoznáte je prívodné potrubie vzduchu valca so svojimi škrtiacimi klapkami a vstrekovačmi. Tieto prívodné prvky boli nahradené jedným prívodom v tvare Y (priemer 36 alebo 39mm podľa použitých vstrekovačov), ktoré prechádzajú do škrtiacej klapky Magneti Marelli MIU3G s priemerom 38 mm.
Toto moderné riešenie umožňuje použitie dvoch lambda sond, čo sa výrazne prejavilo na spotrebe paliva, vypúšťaných emisiách a hlavne na zvýšení výkonu o čo v podstate pri celej rekonštrukcii tohto motora išlo. Pre tento účel bola vyvinutá aj nová hlava valca, ktorá spolupracuje so sacím potrubím s väčším priemerom, aby sa predišlo stratám a zbytočným turbulenciám. Ďalšou lahôdkou pre zvýšenie výkonu je posunutie zapaľovacej sviečky so závitom o priemere 10mm viac do stredu a použitie kvalitnej sviečky.
Došlo taktiež k zväčšeniu spaľovacieho priestoru a kompresného pomeru, vďaka použitiu nových výkonných piestov, ktoré zvýšili pomer z 9,2 na 10,2. S pridaním nového tvaru hornej časti piestu došlo aj na spevnenie dolných časti, %co dodalo piestu väčšiu tuhosť, ale bez zväčšenia jeho hmotnosti. Všetky časti používajú nové tvary a materiály, vďaka čomu sa docielila väčšia efektívnosť spaľovania paliva a znížila spotreba oleja.
K celkovej efektívnosti ďalej prispeli: Nový vonkajší tvar valcov, zníženie prevádzkovej teploty motora, nové uloženie olejového filtra a prebudovanie „dýchacej“ sústavy tohto motora z Mandella. V tejto novej konfigurácii sa tento motor stal očarujúcim, s väačším výkonom a krútiacim momentom. Strmšia krivka výkonu a nárast o celých 12%, pričom tento pridaný výkon sa prejavuje už od 3500 ot./min.
Prevodovka taktiež prešla omladzovacou kúrou a s nový mechanizmom radenia je jej chod vyváženýa presný.

Dizajn: Šikovná alchýmia medzi tradíciami a modernými technológiami
Dizajn novej V7 vypovedá o historickej línii tohto modelu prostredníctvom kombinácie tvarov a foriem, ktoré citujú slávnych predkov. Z modelu V7 750 si na pamiatku zobral bočné panely a ovplyvnený bol aj tvar palivovej nádrže, čo je jednou z hlavných noviniek nového modelu V7. Zmena vzhľadu, impozantný tvar a kapacita… Toto prináša nová palivová nádrž  z kovu, pričom nahrádza polyetylénovú, ktorá bola použitá pri predchádzajúcich modeloch. Nové techniky tvarovania kovov umožnili vytvoriť rovnakú nádrž ako je tá polyetylénová, avšak z ľahšia a s väčším objemom (22 litrov). Toto je ďalší dôkaz o filozofii dizajnu, ktorou sa riadi celý projekt V7. Prinieslo to nenahraditeľné pocity jazdcovi chytajúcemu pravú kovovú nádrž, ktorá dokonale zapadá do klasického dizajnu Moto Guzzi. Zvyšok modelu V7 potvrdzuje kombináciu tradícii a modernizmu už od uvedenia modelu V7 Classic. Bohaté chrómové lemovanie a koncovky výfukov, ktoré ocení pravý fanušík. Model Moto Guzzi V7, ikonický a prestížny, je momentálne dostupný v troch verziách. Dve turistické a jedna športová respektíve V7, V7 Special a V7 Sport. Presne ako v roku 1971, kedy sa k dvom modelom pridal aj tretí model V7 Sport.

Rám : Istota dvojitého kolískového rámu a odľahčené kolesá
Dvojitý kolískový rám so skrutkami pripevnenými komponentami, sú kľúčovým elementom projektu V7, ktoré oproti predchádzajúcemu modelu nezaznamenali žiadne zmeny. Táto časť je legendárna svojou pevnosťou a presnosťou ovládania, vďaka svojmu uhlu riadenia 27°50´, ktorý zvyšuje stabilitu . Utvrdzuje to aj vidlica Marzocchi s priemerom 40mm  s chodom 130mm. Zadné tlmiace jednotky Sachs sú osadené na modely V7 a V7 Special a majú zdvih 118mm.

Moto Guzzi V7 Special:

Tento model je najbližšie originálnemu konceptu V7. Nielen preto, že zdieľa jeho meno prvého modelu V7, ktorý podpísal sám Lino Tonti, ale kvôli jeho vernému dodržiavaniu filozofie sofistikovaných technických riešení. Rovnako ako jeho predchodca má dvojfarebný kabát a má precízne vypletané kolesá s hliníkovými ráfikmi, ktoré rovnako ako pri modely V7 prispievajú k lepšiemu ovládaniu  a lepším dynamickým parametrom v porovnaní s modelom V7 classic. Nový podstatne výkonnejší motor je perfektne vyladený pre cestovanie na stredné vzdialenosti, vďaka svojej nízkej spotrebe a veľkej palivovej nádrži. Poskytuje dojazd, aký majú len vlajkové lode motocyklových výrobcov. Vybavený prídavnými taškami a veterným štítom výborne pasuje do dizajnu a štýlu modelu V7 Special.

Brzdový systém pozostáva z predného plávajúceho kotúča  o priemere 320mm a zadného kotúča s priemerom 260mm.

Najväčšou inováciou pre rok 2015 novej V7 II je dôraz na bezpečnosť: všetky modely Stone, Special aj Racer sú vybavené stálym dvojkanálovým systémom ABS Continental a tiež kontrolou preklzu zadného kolesa MGTC s jednoduchou možnosťou deaktivácie pomocou tlačidla štartéra v pokoji za chodu motora.

Ďalšou dôležitou inováciou je nová 6-stupňová predovka, ktorá lepšie využíva potenciál motora pri dodržaní limitu výkone 35kW pre kategóriu vodičského preukazu A2.

Upravená ergonómia poskytuje viac miesta na nohy vodiča vďaka zmene uloženie motora v ráme.

MOTOR:

-              MOTO GUZZI Twin V2 90 ° 4-taktný

-              objem 744 ccm

-              pozdĺžne uložený

-              chladenie vzduch-olej

-              OHV - 2ventily na valec

-              kombinovaný rozvod: reťaz – zdvihátka

-              maximálny výkon 35 kW (48 k) pri 6.200 ot.

-              krútiaci moment 60 Nm pri 2.800 ot.

 

PODVOZOK:

Kolískový rám z vysokopevnostnej ocele so skrutkovými prvkami. Vyznačuje sa konzervatívnou geometriou podvozku s dobrým uhlom krku riadenia, ktorý zaručuje smerovú stabilitu a upokojujúcu presnosť.

Upravená ergonómia poskytuje viac miesta na nohy a ešte ľahšie ovládanie pri zatáčaní. Toho bolo dosiahnuté predovšetkým zmenou uloženie motora, ktorý je posadený o 10 mm nižšie a natočený o 4° dopredu, čo opticky aj zlepšuje vzhľad z boku. Výsledkom je umiestnenie stupačiek jazdca o 25 mm nižšie. Takisto výška sedla bola znížená z predchádzajúcich 805 na 790 mm.

PRUŽENIE:

Predné :  teleskopická vidlica, priemer 40 mm. Zdvih 130mm.

Zadné :  zadná kyvná vidlica je odpružená dvoma tlmičmi s nastaviteľným predpätím pružín.

BRZDY:

Brzdový systém je osadený vpredu jedným štvorpiestikovým strmeňom značky Brembo a plávajúcim brzdovým kotúčom s priemerom 320 mm.

Zadnej brzde potom postačuje dvojpiestikový strmeň a kotúč s priemerom 260 mm.

V7 II Special je vybavené stálym dvojkanálovým systémom ABS Continental a tiež kontrolou preklzu zadného kolesa MGTC s jednoduchou možnosťou deaktivácie pomocou tlačidla štartéra v pokoji za chodu motora.

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRE 

MOTOR

Twin V2 90° 4-taktný, pozdĺžne uložený, chladený vzduchom, OHV, EURO 3

PALIVO

natural 95

VŔTANIE x ZDVIH

80.0 x 74.0 mm

ZDVIHOVÝ OBJEM

744 ccm

KOMPRESNÝ POMER

9.6 : 1

MAXIMÁLNY VÝKON

35 kW (48 k) pri 6.200 ot./min.

MAXIMÁLNY MOMENT

60 Nm pri 2.800 ot./min.

MANAGEMENT

integrálny riadiaci systém, riadiaca jednotka Magneti Marelli MIU3G , centrálna škrtiaca klapka s priemerom 38 mm, integrované elektronické vstrekovanie a digitálne zapaľovanie, vstrekovače Weber IWP 189

MAZANIE

zásoba oleja v motore

ŠTARTOVANIE

elektrický štartér

ALTERNÁTOR

12V – 550W

VÝFUKOVÝ SYSTÉM

systém 2-2, lambda sonda, EURO 3

SPOJKA

suchá jednokotúčová s anti-vibračnými pružinami

PREVODOVKA

oddelená so samostatnou olejovou náplňou, 6 rýchlostí

SEKUNDÁRNY PREVOD

kompaktný reaktívny kardanový hriadeľ

RÁM

kolískový rám z vysokopevnostnej ocele so skrutkovými prvkami

PREDNÉ ODPRUŽENIE

konvenčná hydraulická vidlica 40 mm,  zdvih kolesa 130 mm

ZADNÉ ODPRUŽENIE

dva tlmiče s nastaviteľným predpätím pružín, zdvih kolesa 118mm

BRZDY

predné

BREMBO, 1 ľahký oceľový plávajúci kotúč 320 mm,  4-piestikový strmeň, pancierová brzdová hadica

zadní

BREMBO, ľahký oceľový pevný kotúč 260 mm, 2-piestikový strmeň, pancierová brzdová hadica

KOLESÁ- ráfiky z ľahkej zliatiny 

predné

100/90-18"

zadné

130/80-17"

ROZMERY, HMOSTNOSTI, OBJEMY

dĺžka

2.185 mm

šírka

800 mm (riadidlá)

výška

1.115 mm (prístrojová doska)

rázvor

1.449 mm

výška sedla

805 mm

polomer zatáčania

109 mm

uhol riadenia

27,5°

suchá hmotnosť

179 kg

prevádzková hmotnosť

206 kg

palivová nádrž

22 ltr.

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Nové produkty

Momentálne nie sú žiadne novinky

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share