MOTO GUZZI Stelvio NTX 1200 8V ABS

Pre cestovateľov, ktorí sa chcú vydať aj po viac nespevnených cestách ponúka Moto Guzzi motocykel vybavený oproti štandardnému Stelvio hrubším vzorom pneumatík a balíkom príslušenstva pre dlhé cestovanie.

Viac detailov


13 600,00 € s DPH

Dostupnosť: skladom, k odberu ihneď!!!

2 kusov na sklade

  • všetky štvorkolky sú homologované pre 2 osoby a dajú sa prihlásiť na SR ŠPZ
  • všetky náplne do štvorkolky, oleje, odborná montáž a otestovanie ZDARMA!
  • NAJLACNEJŠIE V SR !

Opäť je vybavené v štandarde vypínateľným systémom ABS a kontrolou trakcie ATC. Odvážny a nezameniteľný dizajn spoluvytvárajú vedľa typickej konfigurácie motora s valcami do strán najmä predné aj zadné svetlá - obe symetrické a zdvojené - a objemný tlmič výfuku so zaoblenými hranami.

Stelvio ponúka mnoho užitočných detailov, ktoré ocenia najmä cestovatelia: pohodlné a starostlivo tvarované sedadlo jazdca možno nastaviť do dvoch rôznych výšok (820 alebo 840 mm) pomocou inovovaného systému gumových silentblokov, dostatočný úložný priestor pod širokým sedlom spolujazdca je vybavený 12V elektrickou zásuvkou, ktorá je umiestnená aj v prednej maske. Účinný čelný štítok je jednoducho mechanicky nastaviteľný pomocou krídlových matíc v rozsahu 45 mm, vo výbave samozrejme nechýba centrálny stojan ani ochranný kryt motora pre jazdu v teréne.

Rozdiely oproti štandardnej verzy:

-              vypletané kolesá s rozmermi 2,50 x 19 "a 4,25 x 17"

-              bočné hliníkové kufre

-              predné plexisklo vyžšie o 6 cm

-              deflektory na bokoch nádrže odvádzajúce vzduch od kolien vodiča

-              padacie rámy

-              prídavné reflektory

-              hliníkový kryt motora

 

MOTOR:

  • MOTO GUZZI „Quattrovalvole“ V2 90° 4-taktný
  • pozdĺžne uložený
  • chladenie vzduch-olej
  • SOHC – 4 ventily na valec
  • kombinovaný rozvod: reťaz – zdvihátka – paralelné váhadlá
  • maximálny výkon 77,3 kW (105 k) pri 7.250 ot./min.
  • krútiaci moment 113 Nm pri 5.800 ot./min.

 

PODVOZOK:

Hlavní rám je vyrobený z vysokopevnostnej ocele, z 2,5 mm hrubých smerových trubiek, kde je motor ukotvený pomocou šiestich pripojovacích bodov, o dva viac než v obvyklých rámoch. Tento spôsob uchytenia dodáva Stelviu perfektné jazdné vlastnosti ako na ceste tak i na off road cestách.

Motocykel je vďaka uhlu (27°) a stope riadenia (125 mm) veľmi obratný pri nižších rýchlostiach pričom rázvor kolies 1.535 mm zaručuje presnosť riadenia pri väčších rýchlostiach.

 

Predné tlmenie obstarávajú robustné Upside-down vidlice Marzocchi s priemerom 45 mm a zdvihom 170 mm. Zadná jednoramenná vidlica, s kardanom vnútri je odpružená tlmičom Sachs so zdvihom 155 mm. Predné i zadné tlmiče majú možnosť kompletného nastavenia.

 

BRZDY:

Predné štvorpiestikové radiálne brzdové strmene zvierajú ľahké kotúče s priemerom 320 mm. Zadný dvojpiestikový strmeň zviera kotúč s priemerom 282 mm. Pri predných aj zadných brzdách sú použité v štandarde opletené pancierové brzdové hadice a nastaviteľnými páčkami. Dvojkanálové ABS Continental s možnosťou deaktivácie.

 

KOMPONENTY:

  • benzínová nádrž na 32 litrov - dojazd 550 km
  • mechanicky nastaviteľné predné plexisklo
  • dve 12V zásuvky
  • úložný priestor pod sedlom spolujazdca
  • nastaviteľné sedadlo vodiča
  • madlá spolujazdca
  • nosič zadného kufra
  • bočný i hlavný stojan
  • prístrojová doska so všetkými dôležitými informáciami: okamžitá rýchlosť, otáčky, hodiny, stopky, teplota, dva denné tripy (priemerná a maximálna rýchlosť, doba jazdy, priemerná a maximálna spotreba), dobíjanie a voľba intenzity podsvietenia. Samozrejmosťou je i imobilizér s možnosťou zadania osobného kódu

 

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRE 

MOTOR

MOTO GUZZI Quattrovalvole V2 90°, 4 - taktný, pozdĺžne uložený, chladený vzduchoim a olejom s olejeovým chladičom, SOHC - 4 ventily na valec, EURO 3

PALIVO

natural 95

VŔTANIE x ZDVIH

95.0 x 81.2 mm

ZDVIHOVÝ OBJEM

1.151 ccm

KOMPRESNÝ POMER

11 : 1

MAXIMÁLNY VÝKON

77 kW (105 k) pri 8.250 ot./min.

MAXIMÁLNY MOMENT

113 Nm pri 5.800 ot./min.

MANAGEMENT

integrálny riadiaci systém, riadiaca jednotka Magneti Marelli IAW5A , samostatné škrtiace klapky s priemerom 50 mm, integrované elektronické vstrekovanie a digitálne zapaľovanie, vstrekovače Weber IWP 189

MAZANIE

zásoba oleja v motore

ŠTARTOVANIE

elektrický štartér

ALTERNÁTOR

12V – 550W

VÝFUKOVÝ SYSTÉM

systém 2-1-1, lambda sonda, EURO 3

SPOJKA

suchá jednokotúčová s anti-vibračnými pružinami

PREVODOVKA

oddelená so samostatnou olejovou náplňou, 6 rýchlostí

SEKUNDÁRNY PREVOD

kompaktný reaktívny kardanový hriadeľ CA.R.C., prevodový pomer 12/44 (1:3,66)

RÁM

oceľové trubky z vysoko pevnostnej ocele, motor ako súčasť rámu, nastaviteľná výška sedadla

PREDNÉ ODPRUŽENIE

UP-side Down hydraulická vidlica 50 mm,  zdvih kolesa 170 mm, plne nastaviteľná s reguláciou predpätia pružiny, kompresia spätného útlmu

ZADNÉ ODPRUŽENIE

asymetrická jednoramenná kyvná vidlica, s kardanom vnútri je odpružená hydraulickým tlmičom Sachs so zdvihom 155 mm

BRZDY

predné

BREMBO, 2 ľahké oceľové plávajúce kotúče 320 mm,  4-piestikový strmeň, pancierová brzdová hadica

zadní

BREMBO, ľahký oceľový pevný kotúč 282 mm, 2-piestikový strmeň, pancierová brzdová hadica

KOLESÁ- ráfiky z ľahkej zliatiny 

predné

110/80-R19

zadné

150/70 R17

ROZMERY, HMOSTNOSTI, OBJEMY

dĺžka

2.250 mm

šírka

1.050 mm (riadidlá)

výška

1.550 mm (prístrojová doska)

rázvor

1.535 mm

výška sedla

820 - 840 mm

polomer zatáčania

125 mm

uhol riadenia

27°

prevádzková hmotnosť

288kg

palivová nádrž

32 litrov

 

Momentálne žiadne komentáre zákazníkov.

Only registered users can post a new comment.

doprava zdarma po celej SR

Štvorkolky:
Skútre:
VESPA SCARABEO SYM
Príslušenstvo:
MALOSSI POLINI SYMTEC
ARROW RMS TJD ITP
KIMPEX SHAD GIVI MOTUL

Prilby a moto oblečenie:

 
 
 

Košík  

(prázdny)

Nové produkty

Momentálne nie sú žiadne novinky

Social Bookmarks

Subscribe to my feed
Add to My Yahoo!
Add to My AOL
Add to My MSN
Google Reader or Homepage
Bookmark and Share